Way to go

Spenderade flera timmar ute på förmiddagen,
skottade snö och åkte pulka. Så härligt! Och mer snö
kommer det, kan det bli bättre?! Älskar vintern!

Och jag älskar den än mer sen jag fick barn, att se
glädjen, skräcken och förtjusningen i Nathalies ögon
när hon åker nerför en backe är underbar!!!! Och glädjeskriken
och det bubblande skrattet som gör att hon kiknar <3





Nu på kvällskvisten hoppade Andreas och Nathalie ner i
badkaret och Benjamin fick sitta (ja en stund satt han, sen stod han)
i badbaljan. Själv kilade jag ner en våning och trampade 25 minuter
på motionscykeln. Kändes väldigt seriöst och sådär supermamma-aktigt ;)

Nu sover Nathalie, Benjamin har precis ätit gröt och sover nog han med snart.
Ska se om det finns något på TV ikväll? Om en timme ska jag i alla fall
kolla på Bond-filmen som går då. En underbart god kladdkakemuffins ska
nog få göra mig sällskap, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Annonser från BloggPartner