Jaha nehe

I söndags så filmade vi Benjamin när han gick runt,
så jag skulle kunna lägga upp en film här, det var på hans 10 månadersdag.
Men så orkade jag ju såklart inte starta datan så det blev aldrig så...
Nu har det ju hunnit gå 2 dagar till så den där filmen är inte särskilt aktuell längre,
för det går ju stadigare och fortare för varje dag som han går.
Han kryper bara ibland nu, oftast då ute eller där det är mycket nytt att titta på,
här hemma så går och går och går han.

I morgon ska vi till bvc, är så nyfiken på hur mycket han väger nu!
Äter som en häst men är aldrig stilla så det är inte mycket som fastnar på
den kroppen inte..




Insåg med det fina vädret som kommit att jag nog inte kan klara
hela sommaren med bara ett par shorts, så idag fick datan starta upp
så jag kunde lägga en beställning från H&M. Hoppas dem shortsen ska
funka hela sommaren sen, för det blir väl en varm och solig sommar ända
in i augusti i år?!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Annonser från BloggPartner