Breaking news

Förra veckan gick jag ut på facebook med att
vi väntar ett till barn. Så nu är det väl lika bra att jag berättar
om det här med.
Berättade även på förskolan idag, så nu vet "alla" om det,
alla utom Andreas familj, men det är inte mitt problem..

Så, ja, vad finns att säga?
I oktober ska det vara dags, om allt går som det ska.
Jag har varit supertrött och mått väldigt illa, men nu mår jag mest bara bra.
Enligt Andreas så ser jag bara ut att ha gått upp i vikt, alltså ingen fin mage
att stolt visa upp än...

Kommentarer
Postat av: fia

Grattis ännu en gång till er :) Vad roligt!!! Lycka till med allt! Kramar Sophia

2011-05-03 / 14:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Annonser från BloggPartner