MeloTRÅKivalen

I går kväll började årets Melodifestival.
Tråk, det betyder att inga andra kanaler sänder nåt
vettigt på lördagskvällarna i en och en halv månad framöver.


Jag tyckte melodifestivalen var superkul när jag var liten, innan de
började med massa olika deltävlingar och tjaffs. Då, när melodifestivalen
var något speciellt som bara var en kväll på hela året.
Sen de började med olika deltävlingar har jag lovat dyrt och heligt
att jag inte tänker titta mer och det löftet har varit lätt att hålla..!

Bu för melodifestivalen och BU för alla andra fega kanaler
som inte vågar visa nåt kul bara för melodifestivalen sänds samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Annonser från BloggPartner