Bildbomb

NU har jag äntligen fört över massa bilder från
mobilen till datan. Bara kameran kvar, men hey, nåt måste
man ju ha kvar att sysselsätta sig med...



Trötta barn myser i soffan.



Full action



Dricker ur glas ;)



Kooooooncentration



Nathalie ger Kasper vatten ur sitt glas, under köksbordet,
han drack glatt upp allt, haha.



Med en korg på huvudet...



... syrran med.



Söta familj <3.



Vattenflaska ;)



Väntar på att åka till förskolan.



Det gäller att ta till vara på tiden.



I tvättkorgen.



Jag virkade en mössa till Nathalie.



Grillpaus när vi åkt släde.



Håll i dig brorsan, nu kör vi!



Äsch, syrran, kör på bara, jag har koll jag.



Så, håll till godo.
Hade några roliga filmer med som hade passat i det här inlägget,
men jag har Benjamin i knät och det funkar bara inte att fixa med dem då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Annonser från BloggPartner