Alla hjärtans dag

I går firade vi födelsedag här hemma,
Andreas fyllde år. Trevligt var det och glad tror jag att han blev.
"Vassego pappa, här songer till dej" sa Nathalie och överlämnade
ett paket med kalsonger :P.


I dag är det ju som väl ingen kunnat missa Alla hjärtans dag!
Vi kör nog på lite mys ikväll tror jag, ska hitta på nåt med fläskfilé till
middag och ja, det räcker nog så.



Benjamin var så trött efter att ha kalasat i går, så han har sovit så
tungt i natt, skönt! Nathalie är supersnorig och det är superkallt ute.
Så vi stannar nog inne och har en mysig pysseldag tror jag. Nathalie
fick en målarbok av farmor och farfar igår så den vill hon måla i,
göra halsband vill hon med.

Nej, nu måste jag ut med Kasper och sen är det nog dags för frukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Annonser från BloggPartner