Torsdag

Att det ska vara så himla svårt att komma
upp på morgonen?! Dags för skärpning!

Har lämnat Nathalie på förskolan, hon ville inte alls i dag,
antagligen för att en pojke blev suuuuperledsen när hans
mamma skulle gå precis innan jag skulle det.. Lämnade även
en julklapp till julklappsutdelningen de ska ha nästa vecka.

Det har kommit en del snö vilket är uppskattat! Däremot
är det inte så kul när det blir så himla halt på en gång, sladdade
fram och tillbaka till förskolan, tur det inte är så långt ;)


Nu ska vi snart in till stan, Andreas ska till läkaren igen
och jag ska passa på att kila igenom ICA då. Lite mat till
julafton ska jag köpa och lite ingredienser till julgodis blir det nog med.
Jag har inte haft någon lust att göra julgodis, men nåt litet måste det nog bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Annonser från BloggPartner