Min nya grej

När hösten kom och man skulle in i rutiner igen
så var det inga problem tycker jag.
Vaknade tidigt varje morgon, behövde inte ens ställa klockan
för att komma upp i tid.

Men, vartefetr hösten blivit mörkare har jag fått allt svårare
att komma upp. Fått ställa klockan tidigare, snoozat osv.
Den här veckan har jag till och med lyckats stänga av alarmet helt.
Utan att för den skull gå upp..!

Både igår och i dag somnade jag om efter att stängd av alarmet,
vaknade idag av att båda barnen vaknade. Undrade vad sjutton dom
gjorde vakna så himla tidigt, kollade på klockan och insåg att det snart
var dags att åka till förskolan...


I går sov jag dessutom nästan 3 timmar mitt på dagen, så ruskigt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Annonser från BloggPartner