Julklapptstips från IKEA!

Surfar runt på IKEAs hemsida och hittar mycket
jag vill köpa, som vanligt ;)


Sovsäckstäcke perfekt när barnen ska sova borta,
eller bara som en fin filt hemma. 249:-



Den klassiska plocklådan fast i en roligare variant. 69:-




Fina fordon i trä. 99:-





Ljus går det åt i mängder här hemma, dessa
juliga gillar jag. 35:-




Fina väskor finns i 2 storlekar, 29:-/59:-
Jag skulle välja den vänstra med änglarna på och
i den skulle jag förvara värmeljus. Fint och praktiskt att kunna 
förvara ljusen framme och inte i en garderob som vi har nu.



Finns verkligen mycket fina nyheter hos IKEA nu,
synd att det är så långt att åka dit... 

Kommentarer
Postat av: Linda

Det finns på tok för mycket på Ikea. Man kommer alltid hem med mer än vad man ska ha :)

2010-12-15 / 15:25:51     URL: http://enoslipaddiamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Annonser från BloggPartner